reklama

MAFIA

Všetko začalo škatuľou od topánok na mojom stole v pondelok ráno pred šiestimi rokmi. Nie, všetko začalo skôr...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Mojim prihlúplym výrazom, keď som pozerala v telke reklamu na Whiskas.
Neznášam, keď v reklame vystupujú deti a mláďatká. Príde mi to lacné a zúfalo bez nápadu. (Reklamu na Orange, kde skombinovali oba tieto „ťaháky“ som protestne ignorovala, tuším síce, že to predajnosť neznížilo, ale som už raz zásadový človek!) V reklame na mačacie jedlo sú však mačiatka celkom logické.

Pri pohľade na pradúce klbko som „zjihla“ a prišlo mi ako dobrý nápad, mať takéhoto prítulného tvorčeka doma. Tak som sa o tom zmienila kolegyniam v práci a po telefonáte do chovnej stanice a informácii, že mačiatko britskej modrej mačky (tej z reklamy) stojí 6.000,- Sk som sa tejto myšlienky s ľahkosťou vzdala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie však moja kolegyňa. A tak pristala na mojom stole škatuľa od topánok a v nej 5 týždňové mača. S komentárom: „ak si ju nezoberieš asi ju utopíme“ som podľahla citovému nátlaku a mača zbalila domov. Samozrejme, že to nebola „britka“, ale „kontajnerka“. Ale čo tam po pôvode, keď na mne závisí jej život. (Pocit vlastnej dôležitosti je omamný.) Chvostík ako anténka. Očká ako korálky. Tak som po ceste nakúpila v chovateľských potrebách všetky tie somarinky, čo mačatá že vraj potrebujú a ta ho domov. Po troch dňoch plaču sa aklimatizovala a všetkých zabávala svojou schopnosťou zaspať kedykoľvek. .. ide, ide, beží, vyskočí na záclonu, zakvačí pazúriky a spí... Po dvoch týždňoch som usporiadala oficiálne krstiny, na ktorých sa slávnostne zúčastnili moji kamaráti. Mača sme poliali šampanským a tak sa zrodila Mafia. Žijeme spolu už šesť rokov ... niektoré veci som však výrazne prehodnotila.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Keď som chcela niečo pritulné, čo môžem hladkať keď mám ja chuť, mala som si kúpiť plyšáka.

  2. Ja bývam u Mafie, nie Mafia u mňa.

  3. Každá mačka má vlastnú povahu, ktorú nikdy nezmením.

  4. Ak si veterinár pri pohľade na Mafiu vyťahuje vždy kožené rukavice, ťažko mi niekto uverí, že Mafinka je zlatíčko – platí bod 3.

  5. Kontajnerka je najdrahšie plemeno! (stála ma novú sedačku, záclony, zopár kvetináčov a  nervy)

  6. Každá mačka je lovec. Mafia ulovila naposledy moju nohu. Bolelo to týždeň a dva dni som nevedela chodiť.

  7. Chlpy, chlpy.. všade samé chlpy!! Po prvej tisícke zjedených chlpov som to prijala ako súčasť môjho jedálneho lístka.

  8. Je omyl, že s mačkou je menej starostí ako zo psom - ak chcem ísť na dovolenku, musím zabezpečiť, aby ju niekto prišiel nakŕmiť a čo je horšie upratal jej toaletu. Z ohľadom na bod č. 4, nemôžem nikdy použiť dva krát tú istú osobu (česť výnimkám Alenka).

  9. Veľa mojich známych nemalo definovaný vzťah k mačkám, keď spoznali Mafiu, už ho majú.

  10. Prvé dva roky mi ľudia verili, že všetky škrabance a rany pochádzajú od vášnivého milenca (v sezóne som tvrdila, že oberám ríbezle a ostružiny). Potom prestali.

  11. Ak vám niekto povie, že to škrabanie a hryzenie časom prestane... nedajte sa oblbnúť ako ja. Mne to dokonca tvrdil veterinár.

  12. Do Whiskasu dávajú drogy! Nie je normálne, aby jej chutila iba najdrahšia konzerva.

  13. Najlepšie miesto na spanie je samozrejme to moje. Logicky potom spí Mafia na mojej hlave, nohe, bruchu...

  14. Na Mafiu funguje: zahnať sa vankúšom, začať napúšťať vaňu (keď bola malá, šmykla sa keď po nej lozila a ten pocit "mokra a neistoty" si pamätá doteraz), vysávať (vylezie na chladničku a nezlezie kým neprestanem), priviesť návštevu (ale cca po 2 hodinách začne jej herecká etuda, aby upútala pozornosť).

Mafinka je moje zlatko. Každý deň mám z nej síce nervy nadranc a jazvy na rukách sa mi asi nikdy už nezahoja. Ale ak by sa jej niečo stalo, asi mi pukne srdce.

Katka Benková

Katka Benková

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

spiritual coach, poradca v ťažkých životných situáciach Zoznam autorových rubrík:  ako to vidím jarada pečiemSúkromnécestovanie

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu